وبلاگ - آخرین اخبار
سمعک زیمنس آلمان

سمعک زیمنس آلمان هوشمند با بهترین قیمت و ۱۰ روز تست

سمعک زیمنس آلمان (Siemens) یکی از بهترین کمپانی های سمعک هوشمند حال حاضر دنیاست. قدمت این برند به بیش از ۱۴۰ سال می رسد. محصولات این شرکت در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا عرضه می شود. این شرکت آلمانی حدود سه سال پیش، اسم شرکت خود را به Sivantos تغییر داد و محصولات خود در زمینه سمعک را، با اسم سیگنیا Signia ، وارد بازار کرده است. سمعک زیمنس مدل signia در واقع شامل همه سمعک ها می باشد. برای کسب اطلاعات جامع در مورد این برند سمعک، لطفا از ابتدا تا انتهای این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید در نمایندگی سمعک زیمنس ، سمعک تجویز شده توسط متخصص را خریداری نمایید.

راهنمایی و مشاوره برای خرید سمعک زیمنس آلمان

چنانچه قصد خرید سمعك زيمنس آلمان دارید بهتر است از نمایندگی های مجاز تهیه کنید. کلینیک تخصصی سمعک تهران صفیر، یکی از نمایندگی های رسمی برند زیمنس آلمان در تهران است. در این کلینیک انواع مدلهای سمعک زیمنس از نامرئی ترین سمعک ها یعنی سمعک داخل گوشی زیمنس شامل IIC و Silk تا قویترین سمعک های سوپر پاور موجود می باشد این طیف از سمعک ها تمامی کم شنوایی ها را پوشش داده و با اطمینان خاطر می توان هر نوعی سمعکی را متناسب با کم شنوایی انتخاب کنید. سمعک های قابل شارژ، هوشمند و وایرلس و انواعی از سمعک های ظریف با تکنولوژی های جدید در این کلینیک قابل عرضه می باشد. قیمت سمعک زیمنس آلمان نیز با توجه به مدل و سال تولید سمعک تعیین می شود.
برای خرید و تهیه سمعک در ابتدا باید با کلینیک تماس گرفته و بعد کسب اطلاعات اولیه در مورد سن، جنس و میزان کم شنوایی، به شما وقت ویزیت داده می شود. بعد از مراجعه به کلینیک، تمامی ارزیابی های مربوط به تجویز سمعک انجام می شود و سپس متناسب با شرایط فرد سمعک مورد نظر انتخاب می شود. سمعک انتخابی نیز با توجه به نوع آن ممکن است از یک روز (در همان روز مراجعه) تا یک هفته (سمعک های داخل گوشی ساختی) به فرد تحویل داده می شود. در زمان تحویل نیز آموزش های لازم در ارتباط با نحوه استفاده و نگهداری از سمعک به صورت کامل داده می شود. سمعک داخل گوشی زیمنس از بهترین نوع سمعک هاست.
کلینیک سمعک تهران صفیر با مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی علاوه بر انتخاب بهترین سمعک ها و تجویز آنها با روش های نوین موجود در دنیا، تسهیلاتی نیز در نظر گرفته است. امتحان سمعک قبل از خرید، گارانتی ۱۲ ماهه سمعک ها، تنظیم رایگان ۱۰ ساله، تعویض آنها با نو در صورت خرابی، امکان تقسیط کرده بخشی از هزینه سمعک، چکاپ های سالانه برای ارزیابی سطح شنوایی و نیز سرویس سمعک ها بخشی از این خدمات است. با مراجعه به کلینیک سمعک تهران صفیر، علاوه بر اطمینان از تجویز بهترین سمعک زیمنس آلمان، از خدمات و تسهیلات آن بهره مند می شوید.

قیمت سمعک زیمنس آلمان

سمعک ها نیز مانند هر کالای دیگری دارای کیفیت های متفاوت و تبعا قیمت های مختلفی می باشند. قیمت سمعک زیمنس نیز دارای این گستردگی قیمتی است. هر چند این برند دارای سمعک های با قیمت های مناسب و ارزان نیز هست اما به طور کلی همه سمعک ها این برند جزو سمعک های خوب موجود دنیا می باشند. سمعک زیمنس قیمت های متفاوتی دارد. حداقل این سمعک ها حدود ۳ میلیون تومان و حداکثر قیمت بهترین سمعک های این برند آلمانی به بالای ۱۳ میلیون تومان می رسد. این سمعک به مدت ۱۲ ماه دارای گارانتی تعویض در صورت خرابی و نیز ۱۰ سال تنظیم رایگان سمعک ها می باشند. تفاوت قیمتی سمعک با توجه به تعداد کانال های که دارند، میزان افزایش صدای گفتار، کاهش نویز، قابلیت اتصال بلوتوثی و… مرتبط است. از اصلی ترین معیارهای که در قیمت سمعک زیمنس آلمان نقش پررنگی ایفا میکند سطح تکنولوژی به کار رفته در سمعک هاست. از جدیدترین فناوری که در سمعک ها استفاده شده است تکنولوژی به نام اکسپرینس یا سطح ایکس (X) می باشد. سمعک زیمنس مدل signia در واقع شامل همه سمعک ها می باشد. برای خرید سمعک زیمنس آلمان به نمایندگی رسمی مراجعه کنید.

کلینیک سمعک تهران صفیر، نماینده رسمی سمعک زیمنس آلمان در تهران است.

قیمت سمعک زیمنس

انواع مدل های سمعک زیمنس نامرئی آلمان

سمعک های برند زیمنس آلمان انواعی از سمعک های پشت گوشی و داخل گوشی را شامل می شوند. انواع مدلهای سمعک زیمنس نامرئی آلمان به دو گروه سمعک های که به صورت آماده و پیش ساخته هستند و گروهی که بر اساس قالب گوش ساخته می شوند تقسیم می شوند. سمعک های آماده و پیش ساخته که به نام سمعک های سیلک هم مشهور هستند کوچکترین سمعک های داخل گوشی حال حاضر دنیا محسوب می شوند. سمعک های داخل گوشی نامرئی که بر اساس آناتومی گوش ساخته می شوند اینزیو نامیده می شوند. سمعک زیمنس مدل insio به سمعک های داخل گوشی اطلاق می شود. انواع مدل های سمعک زیمنس نامرئی آلمان در هر دو گروه در رده بندی های مختلفی قرار دارند که بر اساس این جایگذاری کارکردهای متفاوتی نیز در محیط های صوتی متفاوت دارند به این نحو که هر چه رده سمعک بالاتر باشد آنالیز صوتی بهتری انجام می دهد و صدای طبیعی تری از سمعک تولید می شود. سمعک زیمنس ۳nx یکی از مدل های خوب این برند است. برای اینکه انواع مدلهای سمعک زیمنس نامرئی آلمان را ببینید به کلینیک سمعک تهران صفیر مراجعه کنید. قیمت سمعک زیمنس سیگنیا با کوچک تر شدن برد سمعک و امکانات جانبی آن افزایش می یابد.

بهترین و به روز ترین سمعک های روز دنیا را در کلینیک سمعک تهران صفیر تهیه کنید.

لیست قیمت سمعک زیمنس

بر اساس سمعک های جدید کمپانی هر سال تقریبا لیست قیمت سمعک زیمنس آلمان تغییر خواهد کرد. براساس این لیست قیمت سمعک ها از مدل های اقتصادی و سطح پایه فناوری تا آخرین مدل های سمعک به صورت هوشمند و نیز فراهوشمند و وایرلس ارائه خواهد شد. برای دریافت لیست قیمت سمعک زیمنس باید به کلینیک های شنوایی و سمعک مراجعه شود تا آخرین لیست را به شما ارائه دهند. تغییرات هر ساله این سمعک ها به کمتر از ۲۰ در صد می رسد و بر این اساس نیز می توان گفت که حداقل قیمت سمعک بر اساس آخرین لیست قیمت سمعک زیمنس به ۵ میلیون تومان و در بالاترین قیمت به بیش از ۱۵ میلیون تومان برای هر دستگاه سمعک خواهد رسید. کلینیک سمعک تهران صفیر یکی از نمایندگی های مجاز ارائه دهنده سمعک های زیمنس آلمان در شهر تهران است. برای مراجعه به این کلینیک با وقت قبلی باید مراجعه صورت گیرد.

جدیدترین سمعک زیمنس

کمپانی بزرگ تولید کننده سمعک های زیمنس آلمان تقریبا هر دو تا سه سال نسل جدیدی از سمعک ها را طراحی و به بازار ارائه می کنند. جدیدترین سمعک زیمنس هم تا به الان (سال ۲۰۲۱)، سمعکی به نام اکسپرینس است که به صورت سمعک های پشت گوشی از نوع ریک عرضه کرده است. این سمعک قابلیت ارائه صدا با بالاترین کیفیت با ترکیب نشانه های صوتی و نیز حرکتی برای اولین بار در دنیا را دارا می باشند. جدیدترین سمعک زیمنس با نام اختصاری ایکس (X) ، به صورت شارژی و نیز باتری خور قابل عرضه می باشد. این سمعک ها در نوع باتری خور از باتری ۳۱۲ استفاده خواهند کرد که باعث استفاده ۱۰ تا ۱۲ روزه از سمعک می شود. استفاده از نوع قابل شارژ نیز برای افرادی که بیشتر در منزل هستند یا افراد سالمندی که توانایی تعویض باتری را ندارد کاربردی می باشند. برای دریافت جدیدترین سمعک زیمنس به کلینیک سمعک تهران صفیر با مدیریت جناب آقای ولدبیگی مراجعه کنید.

قیمت سمعک نامرئی زیمنس

سمعک های زیمنس آلمان، جزو سمعک های درجه یک دنیا محسوب می شوند. بر این اساس قیمت سمعک زیمنس مدل insio به صورت نسبی قیمت بالایی را شامل می شوند. همان طور که ذکر شد سمعک های داخل گوشی نامرئی زیمنس در دو گروه هستند که از نظر قیمتی با هم مشابه هستند و تنها بر اساس میزان کم شنوایی و میزان حجم کانال از رده های مختلف سمعک استفاده می شود. سمعک زیمنس مدل signia در واقع شامل همه سمعک ها می باشد. قیمت سمعک نامرئی زیمنس در کمترین قیمت خود حدود ۵ میلیون تومان قیمت دارد که خود این سمعک ها نیز دارای بهترین کیفیت می باشند. استفاده از امواج با فرکانس بالا در این سمعک ها باعث شده است که بتوان همه سمعک های نامرئی زیمنس را با استفاده از موبایل کنترل کرد. قیمت سمعک زیمنس سیگنیا نامرئی در بالاترین سطح تکنولوژی نیز به حدود ۱۵ میلیون می رسد که این سمعک ها جزو بالاترین و بهترین سمعک های موجود دنیا محسوب می شوند. سمعک زیمنس قیمت های متفاوتی دارد. برای دریافت آخرین قیمت انواع مدلهای سمعک زیمنس به کلینیک تخصصی تجویز سمعک تهران صفیر با مدیریت جناب دکتر ولدبیگی مراجعه کنید.

قیمت سمعک نامرئی زیمنس

قیمت سمعک سیگنیا

سمعک ها مانند هر کالای قیمت های مختلفی دارند. قیمت سمعک سیگنیا نیز متاثر از فناوری به کار رفته در آن و نیز سال تولید آن متغیر است. کمترین قیمت سمعک زیمنس سیگنیا به حدود ۴ میلیون و پانصد و بالاترین آن به ۱۵ میلیون برای هر عدد سمعک می رسد. سمعک سیگنیا همان سمعک زیمنس سابق است که حدود چند سال اخیر تغییر اسم داشته است و از زیمنس به سیگنیا مبدل شده است. با این وجود در بسیاری از کشورها و از جمله ایران بیشتر با نام سابق سمعک زیمنس به کار برده می شود. قیمت سمعک سیگنیا در مدل های مختلف پشت گوشی، داخل گوشی انواعی از سمعک های شارژی و غیره متفاوت است که این سمعک ها بنا بر میزان کم شنوایی انتخاب می شوند. قیمت سمعک نامرئی زیمنس با توجه به میزان کم شنوایی تعیین می شود. سمعک داخل گوشی زیمنس از بهترین نوع سمعک هاست. سمعک های سیگنیا دارای استحکام قابل قبولی هستند و علی رغم گارانتی و وارانتی اولیه ای که دارند برای سال های متمادی قابل استفاده خواهند بود. سمعک زیمنس مدل signia در واقع شامل همه سمعک ها می باشد. برای آگاهی از قیمت سمعک سیگنیا به کلینیک معتبر و تخصصی سمعک تهران صفیر مراجعه یا تماس حاصل فرمایید.

سمعک شارژی زیمنس siemens

یکی از محصولات کمپانی زیمنس siemens سمعک های های قابل شارژ است. سمعک شارژی زیمنس siemens از بهترین سمعک های قابل شارژی است که بسیار برای افرادی که توانایی تعویض باتری را ندارند و یا از تهیه باتری سمعک خسته شده اند کاربرد دارد. سمعک شارژی زیمنس siemens از نظر کارایی دقیقا مشابه سایر سمعک ها باتری خور است و تنها تفاوت آن استفاده از باتری مخصوص یا لیتیومی قابل شارژ است. این باتری ها و سمعک به صورت یکپارچه درست شده اند و در واقع برای شارژ کردن آن باید خود سمعک را که حاوی باتری هم هست داخل شارژ قرار گیرد. شارژ شدن سمعک به صورت اتوماتیک انجام می شود که حین گذاشتن سمعک روی شارژر شروع به شارژ شدن می کند و به صورت خودکار نیز خاموش می شود. نکته جالب سمعک شارژی زیمنس siemens روشن شدن اتوماتیک سمعک بعد از برداشتن از روی شارژ است. به همین جهت اسم دقیق سمعک های شارژی زیمنس siemens با نام اختصاری Charge & Go می باشند. برای اطلاع از قیمت سمعک شارژی زیمنس و خرید سمعک ریک زیمنس می توانید به نمایندگی مجاز سراسر کشور مراجعه کنید.

قیمت سمعک پشت گوشی زیمنس

سمعک های زیمنس انواعی از مدل های داخل و پشت گوشی دارند که بستگی به سال و مدل آنها قیمت و ارزش های متفاوتی دارند. قیمت سمعک پشت گوشی زیمنس نیز در بازه قیمتی متفاوت و گسترده موجود می باشند. شایان ذکر است که مدل های پشت گوشی به صورت کلی به دو صورت استاندارد یعنی استفاده از هوک و قالب و رسیور در مجرا موسوم به ریک تولید می شوند. هر کدام از این سمعک ها نیز برای کم شنوایی های مختلفی با ویژگی های خاص خود تجویز می شوند. سمعک زیمنس قیمت های متفاوتی دارد. قیمت سمعک پشت گوشی زیمنس در رده های پایه خود از ۶ میلیون شروع می شوند و با بالا رفتن مدل سمعک قیمت نیز افزایش می یابد تا جایی که بالاترین قیمت سمعک پشت گوشی زیمنس به بیش از ۱۵ میلیون تومان با توجه به مدل و نیز شارژی بودن یا باتری خور بودن آن می رسد. سمعک زیمنس ۳nx یکی از مدل های خوب این برند است. قیمت سمعک زیمنس sirion که جزو سمعک های به نسبت قدیمی می باشد به حدود ۵ میلیون می رسد که در سال های اخیر دیگر تولید نمی شود.

ویژگی سمعک زیمنس

شاید کالا و وسایلی با برند سمعک زیمنس آلمان خیلی نیازی به معرفی نداشته باشد و خود این اسم برند گویای کیفیت، ضمانت و بهترین عملکرد می باشد. بدون شک وجود سابقه و آوازه نیک هر شرکت و برندی یک شبه به وجود نخواهد نیامده است، در زمینه سمعک نیز، کمپانی آلمانی تولید کننده این وسایل و دیگر دستگاههای مربوط به شنوایی، در طول سال ها فعالیت و مطالعه در این زمینه، به یکی از اصلی ترین شرکت های تولید کننده سمعک مبدل شده است. قیمت انواع سمعک زیمنس را می توان از کلینیک های شنوایی دریافت کرد. استفاده از بالاترین سطح کیفی مواد در ساخت سمعک ها، استفاده از به روز ترین تکنولوژی در کنار تعهد و خدمات پس از فروش این وسایل، نام نیک این برند معتبر را نسبت به قبل بهتر کرده است. سمعک زیمنس مدل signia در واقع شامل همه سمعک ها می باشد. از ویژگی بارز سمعک های سیگنیا (زیمنس) می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • افزایش وضوح گفتار در حضور نویز و مکان های شلوغ
  • عملکرد مناسب در جلسات و صحبت های چند نفره
  • کوچک بودن و نامرئی بودن سمعک ها
  • اتصال با موبایل از طریق نرم افزاری موبایلی
  • استحکام داشتن و طول عمر مفید زیاد سمعک ها

ویژگی های نامبرده بخش کوچکی از خصوصیات کلی سمعک های برند زیمنس آلمان به حساب می آیند. برای اطلاع از دیگر اطلاعات تکمیلی می توانید به نمایندگی ها و کلینیک های شنوایی شناسی مراجعه کنید.

کلینیک شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر، یکی از نمایندگی های سمعک زیمنس آلمان در تهران می باشد.

کلینیک شنوایی و سمعک تهران صفیر، تمامی سمعک های تولید شده توسط شرکت زیمنس را عرضه می کند، همچنین با استفاده از مهارت و سابقه متخصصین حاضر در این مجموعه، مناسب ترین تجویز انجام می پذیرد. در این مرکز برای انواع کم شنوایی ها بهترین نوع سمعک را با توجه به میزان کم شنوایی انتخاب کرده و مناسب ترین تجویز و تنظیم را با توجه به آخرین دستاوردهای موجود در زمینه سمعک در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. با توجه به اینکه در هر کمپانی با ارتقاء تکنولوژی و کیفیت وسایل، محصولات قدیمی و پایین تر از رده خارج می شوند. در شرکت بزرگ سمعک زیمنس آلمان هم در گذر زمان بسیاری از سمعک ها و محصولاتشان از رده خارج شده و امروزه تولید نمی شوند.

در کلینیک شنوایی سنجی و سمعک تهران صفیر هم با توجه به این موضوع، تنها جدیدترین و بهترین سمعک های این کمپانی تجویز می گردد. باید در نظر داشت طیف سمعک هایی که می توان برای افراد با کم شنوایی مختلف ذکر کرد بسیار زیاد هستند. و در این ارتباط ادیولوژیست با توجه به جمیع عوامل موجود می تواند یک سمعک خاص را به شما پیشنهاد کند. قیمت سمعک پرایمکس زیمنس در مقاله مربوط به آن آورده شده است.

به سبب پیچیدگی ذاتی دستگاه شنوایی و مشکلات کم شنوایی، اکیدا توصیه می شود برای انتخاب بهترین سمعک متناسب با سن، میزان کم شنوایی و … با راهنمایی متخصص سمعک مبادرت به تجویز و خرید سمعک نمایید چرا که انتخاب نادرست تجویز سمعک شما را متضرر خواهد کرد. لازم به ذکر است که کلینیک تهران صفیر، با توجه به دارا بودن تخصص لازم در مورد انتخاب و تجویز سمعک مناسب برای افراد کم شنوا، مسئولیت تجویز نامناسب و عدم رضایت از سمعک را نیز به عهده خواهد گرفت.
در ادامه چنانچه تمایل به شناخت بهتر و کسب اطلاعات در مورد سمعک های زیمنس آلمان دارید مطالعه کامل این مقاله برای شما کفایت می کند و تمام اطلاعات لازم در مورد همه سمعک ها و از جمله جدیدترین سمعک های این شرکت بزرگ آلمانی در اختیار شما قرار خواهد داد. به جهت گستردگی سمعک ها در این شرکت، به نظر می رسد بهترین تقسیم بندی برای مقایسه و انتخاب سمعک ها براساس سطح تکنولوژی به کار رفته در این سمعک هاست. به طور کلی سمعک های زیمنس آلمان در چهار سطح تکنولوژی ساخته شده اند:

سیگنیا اکسپرینس Signia Xperience سال تولید ۲۰۱۹-۲۰۲۰
سیگنیا ان ایکس  Signia NX سال تولید ۲۰۱۸
سیگنیا پرایمکس Signia Primax سال تولید ۲۰۱۶
زیمنس باینکس Siemens Binax سال تولید ۲۰۱۴
زیمنس مایکان Siemens Micon سال تولید ۲۰۱۲

سمعک اکسپرینس محصول سال ۲۰۲۰

جدیدترین سمعك زيمنس که در اواخر سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تولید و قابل عرضه شد اکسپرینس ( Xperience ) نام دارد. این سمعک تمام تکنولوژی های قبلی به کار رفته در سمعک ها و جدیدترین و بالاترین سطح فناوری به کار رفته در سمعک تاکنون، یعنی ترکیب صدا و حرکت را داراست. این تکنولوژی که acoustic-motion sensor نام دارد باعث می شود که فرد حین حرکت نیز واضح ترین صداها را دریافت کند. قیمت سمعک شارژی زیمنس مقداری از بقیه سمعک های هم رده بیشتر است. کلیه سمعک ها در شرکت زیمنس برای مشخص نمودن شکل ظاهری آنها دارای تقسیم بندی مختلفی هستند این تقسیم بندی بدین شرح است:

سمعک های داخل گوشی که بر اساس گوش فرد ساخته می شوند اینزیو Insio نام دارند.
سمعک های داخل گوشی که به صورت پیش ساخته هستند سیلک Silk نام دارند.
سمعک های پشت گوشی که به صورت رسیور داخل کانال RIC قرار می گیرد پیور Pure نام دارند
سمعک های پشت گوشی معمولی که با تیوب به تنهایی یا با قالب داخل گوش قرار می گیرند موشن Motion نام دارند.
خرید سمعک زیمنس

با توجه به توضیحات داده شده، نسل جدید سمعک زیمنس، تنها از نوع pure می باشند یعنی با استفاده از یک سیم نازک صدا از سمعک به داخل گوش هدایت می شود. این سمعک ها نسبت به نسل قبلی خود ۲۰% کوچکتر می باشند. سمعک های جدید اکسپرینس با حرف “X” شناسایی می شوند. این سمعک ها در دو مدل قابل عرضه می باشند:

  • مدل pure 312 x
  • مدل pure Charge & go x (قابل شارژ)

این سمعک ها در سه سطح پردازشی ۳، ۵، و ۷ وجود دارند. این اعداد به این معنی هستند که هر چه شماره اعداد بالاتر می رود تکنولوژی به کار رفته نیز بهتر و یا به عبارتی دیگر وضوح گفتار بهتری خصوصا در جاهای شلوغ و محیط های آکوستیکی نامناسب فراهم می آورد. قیمت سمعک شارژی زیمنس با توجه به داشتن شارژر بیشتر است. از مهمترین ویژگی های این سمعک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جدیدترین سمعک با قابلیت ترکیب صدا و حرکت با حسگرهای صوتی-حرکتی
  • قابل عرضه به صورت قابل شارژ و یا استفاده از منبع تغذیه باتری
  • اتصال دو گوشی سمعک ها با هم برای وضوح بهتر در جاهای شلوغ
  • قابلیت اتصال موبایل و سایر وسایل بلوتوث دار با سمعک ها برای کنترل بهتر
  • استفاده از شارژ های القایی جدید با درپوش برای محافظت بهتر و رطوبت زدایی
  • اندازه کوچکتر و ظرافت بیشتر نسبت به سمعک های موجود قبلی
  • امکان استفاده از تله کویل در درب باطری سمعک زیمنس به صورت آپشنال

سمعک زیمنس آلمان مدل SIGNIA NX

یکی از محصولات شرکت سیگنیا ( زیمنس ) آلمان، در زمینه سمعک signia Nx است. این سمعک ها دارای بالاترین تکنولوژی حال حاضر دنیا می باشند. نسبت به نسل های قدیمی سمعک، دارای بهترین عملکرد برای طبیعی بودن صدای خود فرد هستند. در این تکنولوژی (ovp: own voice processing) با پایش صدای فردی که سمعک استفاده می کند و تنظیمات اتوماتیکی که بر روی تقویت صدا اعمال می شود فرد صدای خود را شبیه ترین حالت به حالت طبیعی می شنود. این مدل از سمعک زیمنس آلمان همچنین با استفاده از فناوری بسیار پیشرفته و با استفاده از ارتباط بی سیم دو سمعک، بهترین درک گفتار در محیط های پر سر و صدا و همچنین محیط های دارای نویز زیاد و نیز در جاهایی که چندین نفر با هم گفتگو میکنند فراهم می آورد. در مطالعه ای که در این زمینه انجام شده است نشان داده اند که افرادی که با میزان مشخصی از کم شنوایی ملایم تا متوسط از سمعک های سیگنیا (زیمنس) با تکنولوژی Nx و با تنظیمات خاص استفاده کردند به اندازه ۳ دسی بل نسبت به افراد با شنوایی هنجار دارای عملکرد بهتری بودند. سمعک زیمنس مدل signia در واقع شامل همه سمعک ها می باشد. خوشبختانه سمعک هوشمند سیگنیا (زیمنس) که دارای آخرین تکنولوژی هستند در طیف وسیعی از سمعک وجود دارد و شاید بتوان گفت برای تمام میزان کم شنوایی ها قابل استفاده می باشند . این سمعک ها از مدل های داخل گوشی تا مدل های پشت گوشی با شکل و اندازه مختلف وجود دارند. سمعک زیمنس ۳nx یکی از مدل های خوب این برند است. در ادامه انواع جدیدترین سمعک های سیگنیا (زیمنس) با نام Nx ، با ذکر مشخصات به صورت خلاصه آورده شده است.

سمعک داخل گوشی Insio Nx
سمعک داخل گوشی آماده Silk Nx
سمعک پشت گوشی Pure 10 Nx
سمعک پشت گوشی Styletto
سمعک پشت گوشی Pure 13 Nx
سمعک پشت گوشی Pure 13 P Nx
سمعک پشت گوشی Pure 132 NX
سمعک پشت گوشی شارژی Pure Charge & Go NX

سمعک زیمنس signia nx

سمعک هوشمند زیمنس داخل گوشی Insio Nx

این مدل سمعک های هوشمند زیمنس به صورت داخل گوشی ساخته می شوند و از نظر ظاهری به قدری کوچک می باشند که بعد از قرار گرفتن در گوش، کاملا مخفی می مانند. سمعک داخل گوشی زیمنس از بهترین نوع سمعک هاست. این سمعک ها جزو اولین سمعک های داخل گوشی هستند که شنوایی جهت دار پیشرفته (Directionality) را نیز فراهم می کند. این فن آوری به درک گفتار در نویز کمک شایانی می کند. سمعک زیمنس آلمان مدل جدید Insio با بهره گیری از نسل جدید تکنولوژی به نام Best Sound Technology بهترین عملکرد را در محیط های که بیشتر افراد با مشکل شنوایی، دچار اختلال درک و گفتار می شوند ایجاد می کند. قیمت سمعک نامرئی زیمنس در بازه مختلفی ارائه می شود. همچنین استفاده از شنوایی دو گوشی به همراه تشخیص درست منبع صدا و جهت یابی دقیق باعث شنوایی متقارن و درک بهتری از اصوات محیط و تعادل شنوایی و طبیعی بودن صدا می گردد. این سمعک ها در سه سطح عملکردی ۳Nx ،۵Nx و ۷Nx وجود دارند. بالا رفتن عدد در هر سطح، نشانگر افزایش کیفیت و آیتم هایی است که در این سمعک ها بکار برده شده است. از مهمترین ویژگی های این سمعک ها می توان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوچکترین سمعک دنیا، نامرئی واقعی
  • کوچکترین طراحی بهترین عملکرد
  • فراهم آوردن شنوایی دو گوشی binaural hearing
  • تنظیم و تقویت کاملا اتوماتیک با توجه به محیط
  • درک گفتار آسانتر و رساتر با توجه به میکروفون جهت دار
  • بهترین شنوایی حتی در نویز باد با استفاده از ewindscreen
  • برنامه کنترل وزوز برای افرادی که از وزوز رنج می برند
  • تنظیم سمعک زیمنس با استفاده از گوشی موبایل touch control app
  • قابلیت اتصال بی سیم برای دریافت صدای بدون نویز
  • حداقل مصرف باتری با توجه به تکنولوژی پیشرفته
  • دارای Telecare 2 برای تنظیم از راه دور

فروش سمعک زیمنسمشخصات انواع برندهای سمعک نامریی را ما در سایت تهران صفیر قرار داده ایم؛  درباره سمعک ویدکس بیشتر بدانید.

سمعک داخل گوشی آماده Silk Nx

این نوع سمعک، از کوچکترین سمعک های پیش ساخته دنیا محسوب می شود. سمعک داخل گوشی زیمنس در نوع آماده آن، با استفاده از سرهای سیلیکونی با ابعاد مختلف می توان برای هر گوشی مورد استفاده قرار گیرد. این مدل نسبت به بقیه مدل های قدیمی تر، حدود ۲۰% کوچکتر ساخته شده است و نهایت ظرافت و ناپیدایی را می توان در این سمعک به صورت یکجا دید. قیمت سمعك زيمنس نیز وابسته به همین ویژگی ها است. سمعک زیمنس مدل insio از مزایای دیگر این نوع سمعک زیمنس آلمان این است چون به راحتی می توان از سرهای سیلیکونی استفاده کرد نیاز به قالبگیری برای تجویز آن وجود ندارد. این سمعک گوش را می توان در همان روز به فرد تحویل داده شود. برای شناسایی بهتر هم از رنگ های قرمز و آبی بر روی آنها هم استفاده شده است. از مهمترین ویژگی این مدل سمعک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جدیدترین سمعک پیش ساخته دنیا
  • صدایی شفاف با حالت کاملا طبیعی
  • قابل استفاده با تلفن و موبایل به صورت کاملا قابل قبول
  • دارای برنامه کنترل وزوز گوش برای کاهش شدت وزوز
  • کوچکترین سمعک دنیا با قابلیت کراس ( افت شنوایی یکطرفه )
  • استفاده از نرم افزار my Hearing برای تنظیم سمعک با گوشی موبایل
  • تنظیم سمعک زیمنس با استفاده از گوشی موبایل ( touch control app )
  • طبیعی ترین صدا با استفاده از تکنولوژی sound Clarity
  • درک گفتار عالی در محیط های پرسروصدا با استفاده از سرکوب نویز
  • انتقال صدای تماس گیرنده تلفنی به دو گوش برای درک بهتر کلمات
  • ارتباط دو گوشی اولترا ( بلوتوثی )
  • تحویل و تنظیم در همان روز مراجعه

سمعک silk nx زیمنس

سمعک زیمنس هوشمند پشت گوشی Pure 10 Nx

این سمعک های زیمنس هوشمند کوچکترین سمعک های پشت گوشی از سمعک های سیگنیا (زیمنس) هستند. تمام ظرافت و هنر در این سمعک ها بکار برده شده است. از کوچکترین سایز باتری (۱۰) برای تغذیه آن استفاده می شود. توانایی ارتباط با موبایل و کنترل کردن آن از ویژگی های منحصر به فرد این سمعک هاست. صدایی کاملا شفاف همراه با جریان طبیعی از ویژگی های این نوع سمعک هاست. توانایی بسیار بالای در کم کردن نویز محیط و تقویت مکالمه های گفتاری دارد. تا کم شنوایی به میزان شدید را هم پوشش می دهد. سمعک زیمنس ۳nx یکی از مدل های خوب این برند است. قیمت سمعک پرایمکس زیمنس در مقاله مربوط به آن آورده شده است. از مهمترین ویژگی های این نوع سمعک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی بسیار زیبا و کوچکترین سمعک زیمنس پشت گوشی
  • درک و تشخیص گفتار عالی حتی در حضور نویز زمینه
  • امکان استفاده از ریموت کنترل برای تنظیم سمعک
  • قابل تطبیق با اپلیکیشن touch control App
  • کاملا اتوماتیک بدون هیچ گونه دکمه ای برای کنترل دستی
  • ارتباط با تلفن هوشمند به صورت بی سیم
  • دارای برنامه مخصوص کنترل و درمان وزوز گوش
  • دارای Telecare 2 برای تنظیم از راه دور سمعک ها

محصول سمعک زیمنس

سمعک هوشمند زیمنس پشت گوشی Styletto

سمعک ریک زیمنس جزو باریک ترین و ظریف ترین سمعک های سیگنیای آلمان است. به نحوی ساخته شده است که سخت پسند ترین اشخاص هم متمایل به استفاده از این سمعک می باشند. این سمعک های به صورت شارژی قابل عرضه می باشند و با یک بار شارژ کردن کل روز می توانند از صدای دلنشین این سمعک بهره مند شوند. قیمت سمعک شارژی زیمنس در مدل های مختلف متفاوت است. این سمعک ها مانند سایر سمعک های نسل Nx دارای سه سطح پردازشی ۳، ۵ و ۷ می باشند. در سه رنگ بندی هم قابل ارائه می باشد. قیمت سمعک پشت گوشی زیمنس آلمان در این گروه نیز با توجه به رده های مختلف تعیین می شود. قیمت سمعک پرایمکس زیمنس در مقاله مربوط به آن آورده شده است.

برای کسب اطلاع از قیمت سمعک ارزان می توانید به دیگر مقالات سایت تهران صفیر مراجعه نمایید.

سمعک زیمنس Styletto

سمعک زیمنس مدل پشت گوشی Pure 13 Nx

این مدل، یکی از بهترین مدل سمعک های شرکت سیگنیا (زیمنس) است. دارای بالاترین نوع تکنولوژی برای کنترل و طبیعی بودن صدای خود فرد است. این فناوری به گونه ای که وقتی فرد شروع به صحبت کردن میکند سمعک زیمنس صدای فرد را شناسایی می کند و متناسب با آن اتوماتیک سمعک را کنترل می کند. به صورتی که طبیعی ترین حالت را با حالت طبیعی گفتار داشته باشد. دارای تکنولوژی های پیشرفته دیگری از جمله فناوری دسته بندی سه بعدی صدا، فناوری شفاف سازی صدا از طریق Ultra HD e2e، ارتباط بلوتوثی مستقیم و … است از مهمترین ویژگی های این سمعک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالاترین کیفیت صدا و طبیعی بودن صدای خود فرد
  • بهترین درک گفتار در نویز با استفاده از پردازنده Nx
  • طولانی ترین زمان ارتباط مستقیم صدا به صورت مستقیم مانند موبایل
  • قابل انطباق با برنامه my control App
  • قابل تطبیق با اپلیکیشن touch control App
  • قابل انطباق با سمعک های کراس برای افت شنوایی یکطرفه
  • توانایی ارتباط با لوازم جانبی مانند streamline Mic & TV
  • استفاده از سایز باتری ۱۳ به عنوان منبع تغذیه سمک
  • ارتباط با وسایلی که مجهز به بلوتوث هستند
  • بالاترین کارایی در مصرف باتری برای کاهش مصرف باتری
  • تحت کنترل بودن سمعک توسط کاربران با استفاده از برنامه های موبایلی
  • تنظیم اتوماتیک صدا حتی بر اساس حرکات بدنی فرد مانند راه رفتن دویدن و …

فروش سمعک زیمنس

سمعک زیمنس آلمان مدل پشت گوشی Motion 13 Nx -13p Nx

این سمعک زیمنس آلمان یکی از کاربردی ترین سمعک های پشت گوشی سیگنیا (زیمنس) است. به دو صورت معمولی و پاور وجود دارد که در حالت پاور با استفاده از Thin tube حدود ۶۵/۱۲۹ dB و در حالت استفاده از هوک تقویت حدود ۷۷/۱۳۵ dB تولید خواهد کرد. این اعداد به این معنی هستند که طیف بسیار زیادی از کم شنوایی ها را می تواند پوشش دهد. تمام امکانات و تکنولوژی های سمعک نسل Nx را داراست و همچنین جریان مستقیم صدا را می تواند با استفاده از بلوتوث بدون رابط به سمعک اتصال نماید. برای خرید سمعک زیمنس با این امکانات به نمایندگی رسمی مراجعه کنید.

 

بازار سمعک زیمنس
برای آشنایی با انواع سمعک نامرئی هوشمند از جمله سمعک ویدکس ، سمعک اتیکن و … می توانید مقالات سایت تهران صفیر را مطالعه کنید.

سمعک هوشمند زیمنس مدل پشت گوشی Pure 312 Nx

این سمعک ها تمام ویژگی های موجود در سمعک پشت گوشی Pure 13 Nx را دارد. تفاوت اینها به شکل ظریف تر این سمعک و استفاده از باتری ۳۱۲ است. در سایر آپشن ها این سمعک عملکرد بسیار مشابهی دارند.

فروشگاه سمعک زیمنس

انواع سمعک زیمنس آلمان مدل پشت گوشی Pure Charge & Go Nx

شاید ذهنیت تولید استفاده از سمعک بدون باتری و قابل شارژ از سال ها قبل شکل گرفته است. امروزه آن رویا به حقیقت پیوسته است و سمعک های بدون نیاز به باتری و قابل شارژ تولید شده است. یکی از این انواع سمعک ها سمعک زیمنس آلمان pure Charge Nx است. این سمعک ها از بالاترین سطح تکنولوژی حال حاضر سمعک های سیگنیا (زیمنس) یعنی تکنولوژی Nx، استفاده میکند. سمعک ها قابل شارژ بوده و میتوان با هر بار شارژ کردن، از آن استفاده کرد.
از نظر کارکرد هم تمامی قابلیت های رده Nx را داراست و همچون بقیه سمعک های این رده در سه سطح ۳، ۵ و ۷ قابل عرضه می باشد. نوع باتری مورد استفاده در این سمعک ها Lithium –Ion power cell است.
که با قرار دادن در شارژر مخصوص آن می توان به راحتی از این سمعک ها استفاده کرد. از شرح مربوط به گروه سمعک های مایکان (Micon) به علت عدم تولید توسط کمپانی و از رده خارج شدن خودداری می شود. برای آشنایی بیشتر و توضیحات جامع مربوط به سمعک های اکسپرینس (Xperience)، سمعک های پرایمکس (primax)، سمعک های باینکس (Binax)، و وسایل جانبی سمعک های زیمنس لطفا به مقاله های مربوطه که لینک آنها در زیر آمده است مراجعه نمایید.

خرید سمعک زیمنس
این سمعک ها به صورت بی سیم قابل شارژ هستند. همچنین برای آشنایی با قیمت سمعک برند های گوناگون به بخش مقالات سایت مراجعه بفرمایید.

قیمت سمعک زیمنس sirion

یکی از سمعک های اقتصادی و به نسبت ارزان سمعک زیمنس آلمان مدل سیریون یا sirion است. این مدل به صورت پشت گوشی عرضه می شود. این سمعک ها بیشترین فروش را با توجه به قیمت مناسب آنها داشتند. اما همان طوری که می دانید در هر کمپانی با ورود محصولات جدید مدل های قدیمی تولید نمی شوند و به آرامی سایر مدل های پایین تر از بازار جمع می شوند. قیمت سمعک زیمنس آلمان sirion به حدود ۵ میلیون می رسد که در برخی از کلینیک ها نیز ممکن است موجود باشد. قیمت سمعک پرایمکس زیمنس در مقاله مربوط به آن آورده شده است. خرید سمعک زیمنس با رده سمعک های سیریون هم انجام می شود به طوری که مدل های جدی علاوه بر امکانات و وضوح سمعک های قبلی از ویژگی های خاص جدیدی هم برخوردار می باشند. سمعک زیمنس قیمت های متفاوتی دارد. پیشنهاد می شود اگر قصد خرید سمعک زیمنس با کارایی بالا و نیز امکانات به روز هستید از رده های بالاتر استفاده کنید و صرفا با توجه به قیمت سمعک زیمنس sirion تصمیم نگیرید.

کلام آخر برای خرید سمعک هوشمند زیمنس آلمان

مشکل کم شنوایی اگر درمان نشود اثرات بدی در زندگی و ارتباط خواهد گذاشت مضاف بر اینکه می تواند مشکلات شناختی از جمله آلزایمر و فراموشی ایجاد کند. از طرفی با توجه به حجم زیاد محصولات برندها و کمپانی های مختلف، انتخاب سمعک مناسب ممکن است افراد را دچار سردرگمی کنند. استفاده از محصولات زیمنس با توجه به سابقه علمی که با خود دارد بسیاری از این نگرانی ها را برطرف می سازد. نکته بسیار با اهمیت در این رابطه این است که صرفا بر اساس اطلاعات حاصل از سایت ها و دنیای مجازی ممکن است تصمیم درست برای انتخاب سمعک گرفته نشود، توصیه می شود حتما به کلینیک های شنوایی مراجعه کنید و با توجه به میزان و نوع کم شنوایی، با متخصص شنوایی مشاوره داشته باشید و با نظر ایشان سمعک را انتخاب و استفاده نمایید. امید است با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم در حوزه سمعک، کسی از مشکل شنوایی رنج نبرد.

پرسش های متداول سمعک زیمنس

سمعك زيمنس یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین سمعک هایی است که تولید و عرضه می شود. با این حال ممکن است برای بسیاری از افراد و مخاطبان سوالاتی در زمینه انواع سمعک زیمنس، نحوه استفاده و ویژگی های خاصی که در انتخاب نهایی سمعک مؤثر خواهند بود بوجود آید. در ادامه به متداول ترین پرسش ها در رابطه با سمعک زیمنس پرداخته تا با ارائه اطلاعاتی کاربردی بهترین و مناسبترین نوع را انتخاب کنید.

قیمت سمعک زیمنس آلمان چقدر است؟

سمعک های زیمنس آلمان در قیاس با دیگر سمعک ها گرانتر هستند. برند زیمنس آلمان کاملترین مجموعه انواع سمعک ها را داراست. با توجه به نسل تکنولوژی سمعک ها، قیمت آنها بین ۵ تا ۱۵ میلیون می باشد.

طول عمر سمعک های زیمنس آلمان چند سال است؟

سمعک های این برند آلمانی از نظر استحکام و طول عمر، سرآمد می باشند. مانند دیگر محصولات آلمانی به صورت میانگین می توان زمان تقریبی بین ۵ تا ۱۰ سال، برای آنها در نظر گرفت.

قیمت سمعک های آلمان بر چه اساسی تعیین می شود؟

سمعک های زیمنس آلمان دارای فناوری های مختلفی می باشند و ارزش آنها نیز بر همین اساس تعیین می شود بنابراین هر چه که سطح تکنولوژی بالاتر و جدیدتر باشد سمعک گرانتر می شود.

جدیدترین سمعک های زیمنس آلمان کدامند؟

سمعک های به نام اکسپرینس یا ایکس (X) ، جدیدترین سمعک های زیمنس آلمان هستند. در این سمعک ها، اولین فناوری مربوط به ترکیب اطلاعات صوتی و حرکتی وجود دارد. یعنی بهترین کیفیت شنوایی حتی در حال حرکت و دویدن.

چند مدل سمعک زیمنس آلمان وجود دارد؟

سمعک های زیمنس آلمانی انواعی از سمعک های نامرئی، پشت گوشی، سمعک های ریک، سمعک شارژی، سمعک پشت گوشی در اندازه های مختلف، سمعک های مخصوص کودکان، بزرگسالان و سالمندان را شامل می شود.

آیا سمعک های زیمنس، بلوتوث دارند؟

برخی از مدل سمعک های زیمنس، بلوتوث دارند و به صورت مستقیم به موبایل متصل می شوند و دقیقا مانند یک هندزفری عمل می کنند. سمعک های بلوتوث دار به وسایل جانبی و دیگر وسایل بلوتوث دار متصل می شوند.

از کجا سمعک های زیمنس آلمان را خریداری کنیم؟

کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک “تهران صفیر” با مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی یکی از نمایندگان رسمی زیمنس آلمان در تهران است. در این کلینیک تمامی سمعک های روز زیمنس موجود، و با آخرین متدهای علمی تجویز می گردد.

آیا امکان تست سمعک ها قبل از خرید وجود دارد؟

در کلینیک سمعک تهران صفیر، امکان تست سمعک ها قبل از خرید وجود دارد. به این صورت که بر اساس میزان کم شنوایی، از سمعک های مخصوصی برای تست استفاده می شود و در صورت رضایت، سمعک خریداری می شود.

گارانتی و خدمات سمعک ها چقدر است؟

سمعک های که در کلینیک سمعک تهران صفیر تجویز می شوند ۲ سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند.

آیا خرید سمعک زیمنس آلمان، انتخاب مناسبی است؟

با توجه به فاکتورهای مهمی از جمله گسترده بودن طیف سمعک ها، تکنولوژی روز به کار رفته در آنها، گارانتی، خدمات پس از فروش، امکانات ارتباطی مانند بلوتوث و نرم افزارهای موبایلی در کنار طول عمر زیاد آنها، به نظر می رسد خرید از این برند معتبر آلمانی، انتخاب مناسبی است.

نویسنده: دکتر ایوب ولدبیگی

دارای مدرک دکترای تخصصی شنوایی شناسی  Doctor of philosophy Degrees( Ph.D.) Audiology از دانشگاه علوم پزشکی ایران (IUMS)، مدرس و عضو کادر آموزش دانشگاه، حیطه فعالیت تجویز انواع سمعک های به روز دنیا، ارزیابی تخصصی شنوایی و درمان وزوز گوش.

 

خوب بشنوید بهتر زندگی کنید

سمعک تهران صفیر

دکتر ولدبیگی

4/5 - (22 امتیاز)
35 پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      بله قیمت سمعک ها به روز است فقط برای آگاهی سمعک ها باید با کلینیک تماس بگیرید.
      با تشکر

      پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      برای این کار لازم است ابتدا ارزیابی شنوایی ارسال گردد اگر نوع و میزان کم شنوایی مناسب باشد می توان سمعک را ارسال کرد.
      با تشکر

      پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      در کلینیک سمعک تهران صفیر سمعک ها دارای ۱۰ سال خدمات رایگان تنظیم سمعک و نیز ۲ سال گارنتی می باشند.
      با تشکر

      پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      بله. جدیدا سمعک های با چیپ های بسیار کوچکی وارد بازار شده است که کاملا نامرئی می باشند
      برای دیدن سمعک ها به کلینیک مراجعه فرمایید.
      با تشکر

      پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام بر شما
      بازه قیمتی سمعک های زیمنس آلمان بین ۵ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان می باشند.

      پاسخ
    • تهران صفیر
      تهران صفیر گفته:

      سلام
      بالاترین رده هر برند سمعک بهترین سمعک است
      سمعک پشت گوشی زیمنس آلمان را به شما پیشنهاد می دهم

      پاسخ
  1. بشیراحمد شباب
    بشیراحمد شباب گفته:

    سلام درسال۹۲ از کلینیک شنوایی سنجی نسیم در زاهدان سمعک زیمنس را دریافت کردم وباچندبار تنظیم الان خیلی راضیم اماچون هردو گوشم مشکل داره سال۹۸ یه سمعک ITC استارکی برای گوشراستم تجویز شد الان احساس میکنم که سمعک اولیcic افت کرده. حهت تعویض مراجعه کردم که میگن محدودیت داره وتولید نمیشه وپیشنهاد دادند که سمعک اتیکن استفاده کنم که صداش شبیه زیمنس هست. خواستم بپرسم آیا استفاده همزمان دو برند حالت دوگانگی ایحاد میکنه یاخیر. ممنونم

    پاسخ
  2. hashem fathi
    hashem fathi گفته:

    سلام خسته نباشین من یه خوانندم چند وقط پیش متوجه شدم دچار کم شنوایی فرکانس بالا شدم حدود فرکانس ۸۰۰۰به بالارو نمیشنوم میخواستم ببینم سمعک میتونه کمکم کنه یعنی میکروفون سمعک زیمنس در حدی هست که صدای خواننده رو مثل یه میکروفون حرفه ای ضبط کنه خیلی ممنون میشم اگه سوالم رو جواب بدین

    پاسخ
  3. علی
    علی گفته:

    سلام وخداقوت. سفارش سمعک زیمنس دادم درشهرستان. مبلغ هشت میلیون تومان هوشمند گفتند ۱۰ روز پول یکجا واریز کردم البته رسید هم نگرفتم . الان صحبت کردم کلینیک شهرستان میگه ۱۵روز دیگه میاد تقریبا میشه ۲۵ ونگرانیم لطفا راهنمایی بفرمایید چرا اینقدر مشمول زمان شده. وایا زمان واقعی سفارش حدودا یکماه است. باتشکر

    پاسخ
  4. رویا
    رویا گفته:

    سلام وقت بخیر
    میشه راهنمایی کنید نرم افزار تنظیم اولیه سمعک زیمنس آلمان با کامپیوتر رو چطور تهیه کنم؟

    پاسخ
  5. زری
    زری گفته:

    باسلام وقتتون بخیر با توجه به اینک در شهرستان رندگی میکنم کم شنوا هستم با وزوز گوش شنوایی سنجی برای من سمعک زیمنس آلمان تجویز کرده به مبلغ ۱۱میلیون این سمعک طوری هست که مشکل منو حل کنه از چه مدل سمعک زیمنس ممکنه باشهباسپاس

    پاسخ
  6. Kh.karami
    Kh.karami گفته:

    سلام در سمعک های قابل شارژ زیمنس احتمال خرابی باتری وجود دارد؟اگر خرابی باتری اتفاق بیفتد باتری قابل تعویض است یا کلا سمعک باید تعویض شود.ضمنا سمعک بصورت تکی یا جفت قابل عرضه است.ممنون اگر اطلاعات برام ایمیل فرمایید.

    پاسخ
  7. مهدی
    مهدی گفته:

    با سلام
    سمعکی میخوام از رده nx و پشت گوشی که مستقیم به گوشی اندرویدی وصل بشه ؟ به نظر شما سمعک زیمنس آلمان مناسب؟
    برای اتصال به تلویزیون باید از چه لوازم جانبی استفاده کرد؟

    پاسخ
  8. احمد
    احمد گفته:

    من برای پسرم دنبال سمعک زیمنس آلمان هستم الان یه مدل داره که داخل گوش استفاده میشه دیگه به روغن سوزی افتاده ممنون میشم راهنماییم کنید لازم به ذکر هست که پسرم بیست ساله که از سمعک استفاده میکنه

    پاسخ
  9. همت
    همت گفته:

    سلام ببخشید من یه سمعک داخل گوشی زیمنس آلمان از نمایندگی اردبیل خریدم متاسفانه نمیدونم مشکل چیه به جای فهم ودرک گفتار خوب از گوینده صدای پر خرف در میاید که نمیشه فهمید گوینده چی میگه چه کار باید کنم بیام برای تنظیم تهران یا مشکل از سمعک است لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم عالی همت

    پاسخ
  10. فیروز
    فیروز گفته:

    آیا شما سمعک زیمنس آلمان Styletto Connect 3 SN:CU92743 را هم دارید؟البته این برای گوش راست میباشد.برای چپ شماره اش فرق میکند(CU92969)

    پاسخ
  11. Xx
    Xx گفته:

    ببخشید این سمعک زیمنس داخل گوشی تو جعبه اش کنترل داره ،میخواستم ببینم کنترلاش چ جوری کار میکنن،دکتر ک بودم ندیده بودم کنترلاشو تا از دکتر بپرسم بعد راهمونم خیلی دوره واس تنظیمش هی برم بیام سختمه

    پاسخ
  12. نیازمند
    نیازمند گفته:

    سلام
    تشکر از اطلاعاتی که راجع به مشخصات سمعک زیمنس درج کردید
    البته بنده به علت نیاز شدیدی که به سمعک داشتم تاکنون موفق به تهیه سمعک نشدم
    اول اینکه اکثر کلینیک ها به رغم اینکه راجع به مجانی بودن مشاوره، شنوایی سنجی مجانی، ده روز تست ، وام و غیره صحبت می کنند در اولین قدم باید نیازمند یه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومانی هزینه کنه و هیج کمکی هم در این زمینه برای یک نیازمند انجام نمیشه به فرض اگر سمعک مورد پسندش نبود هزینه اش رفته و جای دیگر هم باید همین هزینه را دوباره پرداخت کنه امید دارم که کلینیک صفیر این ویژگی ها رو نداشته باشه
    سئوالم این بود آیا برای بنده که یک شنوایی گوش را از گذشته به علت تصادف از دست دادم و شنوایی گوش دیگرم ۷۰درصد افت داشته و تشخیص صداها هم حدود ۷۰درصد است سمعکی وجود دارد.
    ممنونم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت - سمعک نامرئی هوشمند تهران صفیر
مشاوره رایگان
×
تماس تلفنی با مشاور تهران صفیر 09129214119 Whatsapp chat
ارسال پیام در واتساپ Whatsapp chat